Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem a jsem ráda, že se fotografie líbí

1 0
možnosti

Taky se mi fotky líbíR^

0 0
možnosti
Foto

Parádní fotografie. Těžko vybírat, které se mi líbí nejvíce. Asi druhá a předposlední.

0 0
možnosti

Za mě taky 2 a 8 nádhera.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, konečně někdo, kdo umí fotit...

1 0
možnosti

Pěkně se brouzdáte.

0 0
možnosti
Foto

Kdybych byl Antonín Dvořák, hned bych napsal Brouzdalku.

A tu druhou fotku bych pak nechal tisknout na operním programu. R^

1 0
možnosti
Foto

A proč ne pro změnu Brouzdala? A nemusí to mít špatný konec. Vesele se prostě po ránu brouzdat rosou. :-)

1 0
možnosti

Krásná, podzimní atmosféra. Jedním slovem příjemná podzimní krása. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ajko za mě samozřejmě hluboká poklona.:-)

0 0
možnosti
Foto

Za mě vše, jako celek, ...podzimR^:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS