Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za názory a reakce na mé fotografie :-)

0 0
možnosti

Hezke zakouti i forografie..R^

0 0
možnosti

Krásné reklamní fotografie.:-)

0 0
možnosti

Prima, Aleno. Na vaše fotky se vždycky těším. Skoro nikdy nezklamete. :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky. Jedno z mých oblíbených míst v Čechách. Můj děda měl kousek od těch skal chalupu, takže jsem si tam nejednou odřel kolena, ale pořád na ně vzpomínám rád. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^kolikrát můžu Ajko poslat karmu?:-);-)

0 0
možnosti

řekl bych,že všechny fotografie jsou dělány jakoby zvenčí, nikoliv uvnitř skal. Znám to tak dobře, proto to takto komentuji. Obcházela jste skály kolem dokola,ale vybírala jste velice dobré záběry

0 0
možnosti

J42a52n 79Š14u62r68c

9. 6. 2015 19:59

Několikrát jsem tam byl a znám to tam velice dobře. Je tam opravdu krásně. Hezké fotky,R^

0 0
možnosti
Foto

R^ hezká vzpomínka, byla jsem tam několikrát a vždy tam objevím něco nového. Děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Alenko, no tam to znám, je to tam nádherné, tedy pokud tam člověk zrovna není, když se přiřítí velké davy turistů ze sousedství, kteří navíc  nejsou vždy obdařeni jistou slušností.  Je to tam nádherné.  Alenko, no za to jedině karmu :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,57
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik