Diskuse

V lese

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera!!! Za svých pubertálních let jsem měl frýdecký les dokonale prošlapaný, takže mě máloco překvapilo. Jenže jsem tam již mnoho let nebyl (již 15let jsem Místečák, Hliník, Bahno, les takřka za barákem), takže už Vámi focená místa nedokážu lokalizovat, i když je to pro mě výzva. Od dob, co jste začala na iDnes publikovat fotoblogy, jste se mnohonásobně vypilovala do úžasného fotografa...Říkal jsem si, že není možné, abych Vás ve FM někde nepotkal...jednou jste se mi mihla před tárou v lékárně. Těším se na další fotky, třeba mě to donutí, abych vyrazil s dětmi prošlapat místa mého toulání lesy během dospívání.

0 0
možnosti
Foto

Petře, moc děkuji za milá slova, která potěšila. To že vás mými fotografiemi dokážu přimět uvažovat o návštěvě míst svého dospívání je pro mne velikou odměnou a velikou motivací. Moc za ně děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Všem moc děkuji a jsem ráda, že se tak mohu podělit se svými fotografiemi

0 0
možnosti

Vaše krásné snímky mi připomínají místa jaká jsou i u nás v Záhlinické oboře.

0 0
možnosti

KrásaR^, padla na mě nostalgie;-( a byla jsem skoro zase na chalupě ve známém lese na houbách.

Opravdu moc hezké...)))

0 0
možnosti

Moc hezké, jako vždy:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jako by to bylo u nás v lese, pěknéR^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS