Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám rád hudbu, ale techno to je vymývání mozků. Hudba bez jakékoliv fantazie.

0 0
možnosti
Foto

Já si svou notu bohužel nenašel. Bydlím asi 1 km vzdušnou čarou od dějiště akce a noc na neděli byla hrůzná. Mám tři bígly , ti nejprve štěkali , poté jen kňučeli a já nadával chvílemi jim , chvílemi muzikantům a chvílemi sobě - že jsem zapšklý kmet a nepamatuji své "rockerské" mládí.

Ále jo , bavte se . Ale ty basy..... málem se mně rozešla i sekačka na trávu ,jak to rezonovalo.

Jednou za rok to vydržíme. Já i bíglíci. Teď čekáme , jak se projeví Coloursy;-D;-D:-(

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Fotograficky lahůdkové R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS