Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za krásné snímky. V

0 0
možnosti

L52u36k41a84s 90F12i16k49r

27. 1. 2022 19:48

Pamatuji si to jeste jako ruiny - vojakoval jsem tam 1993-94.

0 0
možnosti
Foto

R^Parádní dílo se nakonec podařilo:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc Jaromíre :)

0 0
možnosti

Krása. Ty černobílé fotografie to ještě umocňují.

1 0
možnosti
Foto

Svět je natolik obrácen a spěchá, že si ráda dovolím ten možná kabaretní okázalý luxus říct, že...objevíte-li se, jste tu významnou denní slavností. Krásné fotky, až se tají dech. Krásné... slovo skoro placaté a chudé, když se do Vašich fotek pokaždé vpíjím. Myslím, že jsou dovedeny do bodu geniálního konce. Kde nelze už nic posouvat dál. Jako tohle uměl geniální pan Josef Sudek. Genialita obyčejnosti a neskutečná magie. R^ za zážitek moc děkuju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, tím jste mne zaskočila. Ani nevíte jak mne těší, že se vám moje fotografie líbí. Jen jedno mám, vždy se dá posouvat dál a já děkuji že mám kam a mám své posluchače. Díky moc :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě těší, že se líbí :)

0 0
možnosti
Foto

Je to magické místo, nejsem si jist, jestli je již volně dostupné, nebo jen při možnosti otevření vojenského prostoru Libavá. A máte vkus na fotografii...

2 0
možnosti
Foto

Ano je možné tam dojet autem, děkuji za zastavení

0 0
možnosti

Moc pěkný místo a krásný blogR^, hned bych zajel, jen škoda, že je to od nás z plzeňského kraje taková štreka.

0 0
možnosti
Foto

Ano je krásné místo i když je tak smutné, děkuji za zastavení

0 0
možnosti
Foto

Moc rád chodím na taková místa relaxovat... jejich příběhy ještě rezonují krajinou a je v nich všechno o životě i smrti. Díky za blog, moc rád jsem se zastavil.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za zpětnou vazbu a zastavení, nemělo by se zapomínat na ty co tam byli.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS