OctoBeerfest u Arnošta v hudební hospůdce byl v recisistickém stylu

Ve Frýdku-Místku je hudební hospůdka, která pořádala dne 9. 10. 2010. OctoBEERfest s troškou recese .Akce se nesla v duchu Bavorských a tyrolských jódlovacích písní. Měla jsem jít s kolegou se k Arnoštovi podívat a něco i nafotit, ale bohužel mu to nevyšlo. Tak jsem si tedy vzala fotoaparát a šla sama. Ještě jsem neměla příležitost jít na takovou akci a byla jsem opravdu zvědavá.

 

Někteří návštěvníci seděli před hospůdkou na lavičkách a k tomu jim hrála příjemná jódlovací hudba, ale já jsem od přírody člověk zimomřivý a proto jsem si šla vybrat místo uvnitř hospůdky. Když jsem se rozhlédla byla většina míst už zabraná, nejvíce jich bylo hned v blízkosti krbu od kterého šlo příjemné teplo. Na mne zbyl malý stoleček, což mi ani nevadilo, stejně budu chodit a fotit a mám i dobrý výhled na dění kolem, řekla jsem si a objednala si u usměvavé servírky v krásném tyrolském kroji kávu. Mou pozornost upoutal jeden stůl s mladými muži a pejskem, zeptala jsem se jich, jak se jim zde líbí  a oni mne hned s úsměvem pozvali, abych si k nim přisedla, že mi vše poví. Byla jsem ráda ,že nemusím  sedět sama a dokonce pánové byli příjemní a sršeli vtipem.

Během chvilky se zaplnila docela malá hospůdka lidmi, kteří se těšili na báječný večer plný recese a soutěží v pití piva.Jódlovalo se a pilo pivo na čas. ten kdo vyhrál dostal soudek piva a volnou vstupenku do pivovaru.Na tuto akci, bylo speciálně uvařeno kvasnicové pivo, které už v 23:30 k nelibosti některých hostů došlo. Také se od stolů a s kuchyně nesla libá vůně pochutin.

Od majitele hudební hospůdky jsem se dozvěděla, že sem chodí i umělci, kteří zde buď vystoupí a zazpívají, nebo vystavují svá díla , jak už malovaná, nebo sochy ze dřeva či  jiné exponáty, které visely na zdech. Dokonce podotkl, že si tyto díla je možné i zakoupit a každý měsíc se výzdoba obměňuje.  Celý večer byl příjemný a závěrečné vystoupení od majitelů a personálu bylo excelentní, jejich tanec sklidil ohromný aplaus.

Mne ,ale nepřekvapila jen výzdoba, ale hlavně čisté prostředí bez kouře. Dozvěděla jsem se, že zde se výhradně nekouří ani nesmí užívat žádné drogy.Pokud dáváte přednost čistému prostředí a holdujete spíše této muzice v jazzových, folkových, rockových, countryových, world-mjuzikových a jam sessionovacích stylech, tak určitě navštivte malou, ale útulnou a hlavně bez kouře čistou hudební hospůdku u Arnošta v centru Frýdku-Místku.

U mne si tato hudební hospůdka vysloužila palec nahoru.

Autor: Alena Cmielová | úterý 12.10.2010 13:57 | karma článku: 13,60 | přečteno: 4425x
  • Další články autora

Alena Cmielová

Jánské koupele ve fotografii

28.1.2022 v 8:31 | Karma: 22,44

Alena Cmielová

Pouhý dotek nestačí

2.8.2021 v 18:40 | Karma: 16,83

Alena Cmielová

Jen tak se toulám přírodou

28.8.2020 v 18:18 | Karma: 23,07

Alena Cmielová

Jak se budí příroda

19.3.2019 v 15:07 | Karma: 17,66

Alena Cmielová

Lednové zasněžené Beskydy

5.1.2019 v 18:06 | Karma: 23,39

Alena Cmielová

Když maloval podzim 2018

27.11.2018 v 15:59 | Karma: 24,76

Alena Cmielová

Toulky po Beskydech

31.5.2018 v 19:13 | Karma: 21,94

Alena Cmielová

Močály a zatopené lesy

16.4.2018 v 12:40 | Karma: 21,87

Alena Cmielová

Hory blízké a přesto vzdálené

21.1.2017 v 16:51 | Karma: 23,54
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,57
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik