Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

pěkné fotky...R^...popisky by se šikly...skrzevá možnosti rozšířit si obzory....

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem,jsem ráda, že se fotografie líbí

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Ajko, moc hezky jsem si s tebou zastoupal a rozhlédl...a přitom v pantoflích u pc :-)

1 0
možnosti
RM

Jinak celkově moc hezké blogy i fotky na FB. Focení a turistika, to je taky moje vášeň.,

1 0
možnosti
LV

Hezké obrázky a vzpomínky na mládí. V sedmnácti letech od Slezkého domu jsme vylezli na Gerlach. Též Slovenský ráj je hezký. V zimě na Solisku jsme lyžovali. Blanické sedlo a přechod do Polska k Černému jezeru je hezká tůra. Přeji hezký den.:-)

1 0
možnosti
RM
Foto

paráda...mám to tam moc rád

1 0
možnosti
Foto

Jiří , bohužel na Lomnickém štítu jsem nebyla, ale chystám se tam příštím rokem, takže budou fotky i odtamtud.

1 0
možnosti

Doufám,že jsem to řekl dobře, je už to dobrých 30.roků, co jsem tam byl. Zkrátka vyjíždí se tam lanovkou.

Ale musíte mít kliku na krásné počasí, takže vám držím palce.

1 0
možnosti

To kamenné moře, které je vidět z Lomnického štítu, se Vám zachytit nepodařilo?

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,59
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik