Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Aleno, nevím, co závidět (v dobrém) dřív. :-) Zda ty houby (u nás zatím nerostou) nebo ty fotky. Jsou parádní, jste moc šikovná! R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Františku, houby jsou v Beskydech skoro všude a letos dokonce rostou i vzácnější druhy, které jsem i já dlouholetý vášnivý houbař viděla poprvé růst i u nás.Koncem srpna to určitě poroste i u vás:-) Tak hodně štěstí

1 0
možnosti
AO

A21l51e44n71a 67O23u61z18k86á

29. 7. 2014 22:21

Vás už jsem tu dlouho neviděla! Anebo se špatně dívám... :) Nádhera, pohádka :)R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Alenko, děkuji a jsem ráda, že se fotografie líbí. A máte pravdu, dlouho jsem tady nic nepřidávala není moc času, ale budu se snažit polepšit :-)

0 0
možnosti
Foto

Ajko no tedáááá...posílám pozdrav, ale především...xnásobnou karmu.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,děkuji za karmu a také posílám pozdrav z Beskyd, mému oblíbenému blogérovi . těším se na tvé článečky a fotografie:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,59
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik