Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

A95l76e38n15a 51O54u98z76k94á

16. 9. 2014 12:57

naprosto dokonalé a skvostné.... R^R^R^

0 0
možnosti
AS

Nevadi, ze vam to nevyslo na fotomatine. I za tohle jsme radi. A jak!!!! Takova nadhera (tda az na toho modryho slizouna nechutnyho).

ALe jinak - nemuzu si vybrat. Prvni nebo druhou nebo posledni nebo kterou. Aleno, muzu vsechny, prosim?:-)

R^R^R^R^R^

jo, ten mesic je kompozice a dobarvovany oranzovym filtrem, nebo origos? Tak jako tak = Spica.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Alexandro, ten měsíc má opravdu filtr. Co se týká slimáka, je to Endemit a byl nalezen na Slovenském pohraničí s Beskydami. Je to vzácnost, takže když slimák tak u mne jen ta Modranka :):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně udělané, a nerad opakuji názory, ale naprosto souhlasím s Karlem, ta 2 je pecka R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec, dost dobrý, ale modrý slimák kde se vzal?

0 0
možnosti
MU

Ten slimák se mi také moc líbil. Vše moc pěkné.

0 0
možnosti
Foto

Ajko moc hezký, jestli bude podzim jak avizuješ...už těším.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta druhá pro mne "top" :)

0 0
možnosti
Foto

...ta osmá, louka,... Monet ;-)

0 0
možnosti
DA

D60a98v95i64d 77A89d31l50e33r

15. 9. 2014 22:49

"Rána jsou mlhavá a sychravá, ale právě to je vhodná doba na kterou se vždy těším."

Já tedy až tak ne, Aleno, ale vždy se těším na vaše další fotky. Moc se mi líbí. R^.

0 0
možnosti
Foto

Hezky to graduje. Ta poslední je sen. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak já zírám a zírám! Jak je možný, že jsem Vás zde propásla???8-o Naprosto úžasnýR^

1 0
možnosti
Foto

Nepropásla tak docela, Beskydy jsem zachytila ;-)..opět skvělé!

0 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 13,62
  • Průměrná čtenost 1047x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik