Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera, jako v pohádce R^

1 0
možnosti
Foto

Vždyť tam také mnoho pohádek natáčeli. 

Připojuji se k jásajícím. Nádhera R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Také je tam jezírko, kde návštěvníky vozí na loďce. Za ním je divá příroda, kde nevidět živáčka. Já jsem se tam jednou vyloupl k překvapení turistů na loďce a jeden malý kluk vzkřiknul: "lidožrout"! Já jsem se potom přiblížil k loďce, vlídně se usmívaje, aby se mě nebál. Ale stejně byli všichni překvapení, a byla jich plná loďka, dospělých a malých, že vidí člověka, kde ho vůbec nečekali.

2 0
možnosti
Foto

Krásné obrázky, krásná příroda R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,59
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik