Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ach....fakt velká paráda R^

0 0
možnosti
Foto

R^extrémně spičkový:-)

0 0
možnosti
Foto

překrásné, dokonalé, děkujuR^:-)

0 0
možnosti
Foto

To je přímo pohlazení po duši. Díky moc, AlenoR^V

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé fotografie.R^

Ale to víte, pokud se jedná o hospodářský les, tak podléhá těžebnímu plánu. Vykácené stromy jsou pak nehrazovány novou výsadbou. Máte ráda dřevěný nábytek, nebo máte nějaký plastový?

1 0
možnosti
Foto

Jiří, chápu že zájem o dřevěný nábytek je veliký, ale i tak mne to nenechává chladnou.

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie - nádherná příroda. Karma. R^

0 0
možnosti

Normálně na takové blogy nechodím, protože kromě blogera Šíši a cca třech dalších a dvou skvělých blogerek není na co koukat. Ale toto je nádhera.

Nádhera stínů, světel a skvělá práce s programem.

Prosím, já chci ještě.

Děkuji Vám.

AL.

R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za Vaši reakci, dlouho jsem zde nic nezverejňovala, ale i malá reakce dovede nakopnout. Děkuji :)

0 0
možnosti
Foto

Ivane, i já děkuji za vaši reakci

0 0
možnosti
Foto

I50v65a74n 98M15a21r12e94k

27. 11. 2018 17:40

No krása p.Cmielová, co fotka, to krásný obraz , dík. R^V

Jsem rád , že tam jsem doma. R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS