Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

A dnes nám tam ještě trochu připadlo!!

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. Jedna báseň! R^VR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji vám všem za moc hezké připomínky, budu se snažit, aby se fotografie líbily i příště :-)

3 0
možnosti
Foto

Zajímavé zimní efekty, bíle kropenaté stromy. A co ten černý muž, nebála jste se ho? Nebo to byl ten Váš?:-)

0 0
možnosti
Foto

Černá postava je vždy můj zachránce i když bývá daleko předemnou

1 0
možnosti
Foto

I66v24a59n 55M12a81r26e34k

5. 1. 2019 18:43

Zimní pohádka. Dík a karma. R^

2 0
možnosti
Foto

Radka přede mnou to vyjádřila tak, jak já jako cizí muž bych to říci asi neměl, takže zbývá: PŮSOBIVÉ! R^!

2 0
možnosti
Foto

neberte to nijak vlezle, ale to je tak: Vy jste krásná tajemná ženská... a takovéhle odzbrojující dusnokrásno je zcela a vždycky obsažené i ve Vašich fotkáchR^ opravdu potěšení a nádhera:)

2 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji za kompliment od ženy to bývá málokdy. Jsem ráda, že vnímáte moje fotografie tímto způsobem

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,57
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik