Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc rád jsem s Vámi cestoval... a taky jsem Vás tady moc rád pro sebe objevil, lépe pozdě než nikdy :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je milé :)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za uznání a zastavení :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji jsem ráda, že se vám líbí

0 0
možnosti
Foto

J16a55n 81Š70i71k

7. 2. 2022 11:33

Velmi zajímavé a hlavně originální!!! Hezký den

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem opravdu ráda, že zaujaly :)

0 0
možnosti
Foto

Cesta z Valašského Meziříčí do Frýdku-Místku má svou atmosféru.

0 0
možnosti
Foto

Ano, každá cesta má své kouzlo :)

0 0
možnosti

Nacvakala jste ty fotky hustě, asi to byl záměr, ale já si je takto jednotlivě nevychutnam, škoda, tváří se zajímavě...

0 0
možnosti
Foto

Pokud mohu.. je to klikatelný obrázek je možné si ho prohlédnout každý zvlášť :) Děkuji za zastavení

0 0
možnosti
Foto

hezky sis zajezdila a zafotila:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to cestování není jako ty Jaroušku, ale občas někam vyrazím :) děkuji za zastavení :)

0 0
možnosti

Po vašem skvělém blogu se mi vynořili vzpomínky z dětství, taky v černobílém provedení. Sobotní ranní vstávaní a na spoj z Těšnova (dnes už neexistuje) a první pozitivní byl nákup housky s turistou v místním stánku. Pak už záleželo na tom jestli to byla jízda na chatu res. k babičce. Prima čtení:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, je fajn, když se člověk vrací vzpomínkami :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 11,26
  • Průměrná čtenost 1053x
Na mém blogu uvidíte převážně přírodu, zvířata a místa, které jsem navštívila, ale občas zde dám článeček, který bude ze života, jen politiku zde nenajdete tu přenechám s radostí jiným.

Seznam rubrik